Skip to content
Vorige slide
Volgende slide

Met vast mobiel integratie versterkt elk bedrijf zijn bereikbaarheid én professionele communicatie. VaMo bellen biedt de medewerker de mogelijkheid om zijn smartphone te gebruiken met alle faciliteiten van de telefooncentrale van het bedrijf.

VaMo bellen biedt professionaliteit

Met vast mobiel integratie verdwijnen de laatste verschillen tussen vaste en mobiele telefonie. Vanaf zijn mobiele telefoon belt de medewerker uit onder het algemene nummer van het bedrijf en kan hij onder meer eenvoudig doorverbinden, teleconferenties starten en aan deelnemen, doorschakelen naar collega’s en de receptie, et cetera.

Locatie-onafhankelijk werken

VaMo bellen past uitstekend in de tijdgeest van locatie-onafhankelijk werken. Of de medewerker nu op kantoor, in het bedrijf of op weg is, alle communicatiemiddelen zijn met vast mobiel integratie komt de telefooncentrale met al zijn mogelijkheden ook voor de mobiele beller ter beschikking.

Koppeling VoIP en smartphone

Vast mobiel integratie legt de koppeling tussen de VoIP-centrale van het bedrijf en de smartphone. Die koppeling kan op twee verschillende manieren tot stand worden gebracht.

De eerste methode gaat er vanuit dat het bedrijf en alle medewerkers gebruik maken van de diensten van dezelfde provider. De SIM-kaart in de smartphone maakt dan direct via het GSM-netwerk verbinding met de telefooncentrale van het bedrijf. Vervolgens zijn alle functionaliteiten van de centrale voor de medewerker te gebruiken.

VaMo-app

Maakt de medewerker voor zijn smartphone gebruik van de diensten van een andere aanbieder dan zijn werkgever, dan wordt de integratie tot stand gebracht via een app op de mobiele telefoon. Zonder die kan hij normaal gesproken met verschillende providers geen gebruik maken van de faciliteiten van de telefooncentrale van het bedrijf. De VaMo-app maakt dit wel mogelijk.

Privégesprekken

De VaMo-app biedt een tweede voordeel: de medewerker kan zijn mobiele telefonie gewoon blijven gebruiken voor privégesprekken. Zakelijke gesprekken komen binnen en gaan uit via de app, privégesprekken gaan direct via zijn 06-nummer. Zo blijven privé- en zakelijk gebruik gescheiden. Privételefoontjes kunnen niet via de app bij collega’s terecht komen. Om redenen van privacy is dat uiteraard wenselijk.

Specialist VaMo bellen

Green XS is gespecialiseerd in het volledig integreren van vaste en mobiele telefonie. Wij werken met een vaste vergoeding per werkplek en bieden onze opdrachtgever één factuur met heldere specificering voor het gehele bedrijf.

Overstappen

VaMo bellen is een volgende reden om over te stappen op een VoIP-centrale in de cloud. Met deze oplossing bent u altijd zeker van de laatste technologie op het gebied van telecommunicatie: een nieuwe softwareversie komt direct beschikbaar, voor ook uw bedrijf.

Contactformulier

Contactformulier
Aanhef
reCAPTCHA

Vast mobiel integratie (VaMo bellen)

Met vast mobiel integratie versterkt elk bedrijf zijn bereikbaarheid én professionele communicatie. VaMo bellen biedt de medewerker de mogelijkheid om zijn smartphone te gebruiken met alle faciliteiten van de telefooncentrale van het bedrijf.

VaMo bellen biedt professionaliteit

Met vast mobiel integratie verdwijnen de laatste verschillen tussen vaste en mobiele telefonie. Vanaf zijn mobiele telefoon belt de medewerker uit onder het algemene nummer van het bedrijf en kan hij onder meer eenvoudig doorverbinden, teleconferenties starten en aan deelnemen, doorschakelen naar collega’s en de receptie, et cetera.

Locatie-onafhankelijk werken

VaMo bellen past uitstekend in de tijdgeest van locatie-onafhankelijk werken. Of de medewerker nu op kantoor, in het bedrijf of op weg is, alle communicatiemiddelen zijn met vast mobiel integratie komt de telefooncentrale met al zijn mogelijkheden ook voor de mobiele beller ter beschikking.

Koppeling VoIP en smartphone

Vast mobiel integratie legt de koppeling tussen de VoIP-centrale van het bedrijf en de smartphone. Die koppeling kan op twee verschillende manieren tot stand worden gebracht.

De eerste methode gaat er vanuit dat het bedrijf en alle medewerkers gebruik maken van de diensten van dezelfde provider. De SIM-kaart in de smartphone maakt dan direct via het GSM-netwerk verbinding met de telefooncentrale van het bedrijf. Vervolgens zijn alle functionaliteiten van de centrale voor de medewerker te gebruiken.

VaMo-app

Maakt de medewerker voor zijn smartphone gebruik van de diensten van een andere aanbieder dan zijn werkgever, dan wordt de integratie tot stand gebracht via een app op de mobiele telefoon. Zonder die kan hij normaal gesproken met verschillende providers geen gebruik maken van de faciliteiten van de telefooncentrale van het bedrijf. De VaMo-app maakt dit wel mogelijk.

Privégesprekken

De VaMo-app biedt een tweede voordeel: de medewerker kan zijn mobiele telefonie gewoon blijven gebruiken voor privégesprekken. Zakelijke gesprekken komen binnen en gaan uit via de app, privégesprekken gaan direct via zijn 06-nummer. Zo blijven privé- en zakelijk gebruik gescheiden. Privételefoontjes kunnen niet via de app bij collega’s terecht komen. Om redenen van privacy is dat uiteraard wenselijk.

Specialist VaMo bellen

Green XS is gespecialiseerd in het volledig integreren van vaste en mobiele telefonie. Wij werken met een vaste vergoeding per werkplek en bieden onze opdrachtgever één factuur met heldere specificering voor het gehele bedrijf.

Overstappen

VaMo bellen is een volgende reden om over te stappen op een VoIP-centrale in de cloud. Met deze oplossing bent u altijd zeker van de laatste technologie op het gebied van telecommunicatie: een nieuwe softwareversie komt direct beschikbaar, voor ook uw bedrijf. 

Contactpagina
reCAPTCHA