Bij Green XS zijn we altijd op zoek naar manieren om bedrijven te helpen hun communicatie en bereikbaarheid te optimaliseren. Onlangs spraken we Peter Geel, Manager Operations bij SMEG, over zijn ervaringen met Green XS en over hoe de uitdagingen die SMEG in het verleden had volledig zijn verholpen sinds de samenwerking met Green XS.
De uitdaging: Bereikbaarheid
Peter gaf aan dat bereikbaarheid voorheen een grote uitdaging was voor SMEG. “Waar we in het verleden nog wel eens problemen mee hadden, was dat medewerkers niet bereikbaar waren, waardoor je als bedrijf in de problemen komt. Sinds we de samenwerking met Green XS zijn aangegaan, hebben we dat probleem niet meer.” Deze verbeterde bereikbaarheid is volgens Peter essentieel, zowel extern als intern. “Als je in teamverband werkt en sommige mensen vallen uit, dan ontstaat er binnen het team onrust, omdat de druk op de andere medewerkers toeneemt. Dat is nu helemaal weg, en dat geeft ons rust.”
“Bereikbaarheid was voorheen een grote uitdaging”
Het hebben van korte lijnen en een directe contactpersoon is volgens Peter van groot belang. “Niet dat het vaak voorkomt, maar als er een incident is, is er altijd iemand die dit direct oppakt. Bij het bedrijf dat voorheen onze telecommunicatie regelde moest je een ticket insturen en kreeg je misschien de volgende dag een reactie. Dat kan niet als je professioneel bereikbaar moet zijn. Bij Green XS is het anders: als er iets gebeurt, of dat nu met de bereikbaarheid te maken heeft of niet, dan hebben we direct contact met een contactpersoon en krijgen we ook gelijk antwoord. Korte lijnen zijn gewoon belangrijk. Dat werkt het beste voor ons.”
Green XS in drie woorden
Als we Peter vragen om Green XS in drie woorden te beschrijven, kiest hij voor “Betrouwbaar, gedegen partner.” Hij benadrukt dat deze betrouwbaarheid essentieel is voor SMEG: “De betrouwbaarheid staat gewoon bovenaan. Dat is het belangrijkste, en dat werkt goed.”