Als je actief bent in de wereld van telefonie, dan ontkom je er niet aan om wekelijks even bij te praten met één van je relaties. Elke week belt Martijn van Dijk, eigenaar van Green XS, daarom met één van zijn relaties: een korte ‘heads up’, ‘chit-chat’ of gewoon even gezellig kletsen.
Deze week: Jan Kooloos van Boels Traffic Service. Jan is projectleider en houdt zich voornamelijk bezig met crowdmanagement, wegwerkzaamheden en verkeersmaatregelen. Voor iedere klant zorgt hij dat alles van A tot Z geregeld wordt. Goed bereikbaar zijn is voor hem van groot belang. Lees: onmisbaar! ‘Mede hierom is mijn samenwerking met Martijn van Dijk extra waardevol!’
Hoi Jan, hoe is het?
“Hoi Martijn! Ja, met mij gaat alles goed. Dank je. Ik vind het wel erg jammer dat Corona nog altijd zo’n actueel item is, maar dat zijn velen met mij denk ik. De nodige maatregelen zijn ook hier bij Boels Traffic genomen en die hebben zeker invloed op de gang van zaken. Om je een voorbeeld te geven: wij van Boels Traffic verzorgen ook evenementen en dit werk is opnieuw komen te vervallen. Wel is het zo dat waar de ene deur dicht gaat, de andere opent, dus wat dat betreft heeft Corona – weliswaar op een andere manier dan gehoopt – toch bijgedragen aan onze werkzaamheden.”
Nu ben ik benieuwd: op welke manier hebben jullie er toch het beste uit kunnen halen?
“Zoals ik daarnet al aangaf zijn wij normaal gesproken onder andere actief met LED-schermen. Die plaatsen we bij buiten evenementen waar veel publiek op afkomt. Het maatregelenpakket dat meermaals terugkeerde in de afgelopen twee jaar, zette een stop op evenementen, maar daarmee ook een deel van onze gebruikelijke werkzaamheden. Balen natuurlijk, maar toen we de vraag naar activerende stickers en looproutes zagen groeien, hebben wij hier ons voordeel mee gedaan. Onze schermen worden nu gebruikt om de anderhalve meter regel aan te duiden in winkelstraten.”
Hoe gaat het met Boels Traffic, zitten er nog ontwikkelingen in de pijplijn?
“We staan zeker niet stil! Momenteel maken we stappen op het gebied van de aansturing van onze tekstkarren. Dat gebeurt allemaal op afstand en via het internet. Verder zorgen we altijd dat we up-to-date zijn en blijven om zo de beste service te kunnen verlenen aan onze klanten.”
Hoe gaan jullie dagelijks te werk?
“Wij proberen het totaalplaatje te leveren aan de klant. Dit kan uiteenlopen van verkeersmaatregelen tot crowd control. Als jij als klant bijvoorbeeld om een tekstscherm vraagt voor de opening van een nieuw pand, de 50ste verjaardag van je schoonmoeder of een andere gelegenheid, dan gaan wij allereest met je in gesprek. Wat heb je precies voor ogen? Wat zijn je wensen? Op die manier weten wij al snel welke service het beste bij de klant past en ook hoe wij deze kunnen helpen. Vanuit daar werken we verder. Soms komt een klant iets bij ons afhalen, een andere keer rijden wij door van locatie naar locatie.”
Duidelijk! Dus iedereen kan altijd bij Boels Traffic terecht?
“Absoluut! Bij ons is iedereen welkom. Geef ons een belletje en we staan direct voor je klaar.”
Tot slot: nog altijd goed te bereiken voor de zakelijke en particuliere klant, aangaande Green XS?
“Zeker! Wij zijn al wat jaren klant bij Green XS en zijn nog altijd erg tevreden. Bij ons is bereikbaarheid het allerbelangrijkste, zeker omdat wij ons bezig houden met (soms) acute incidenten. Het is dan van belang dat er in korte tijd geanticipeerd kan worden en de telefoondienst hierop aansluit. Met de service van Green XS kunnen wij hier te allen tijde van op aan.”