Met de BHV-app ‘Push to talk’ van Green XS kan je in geval van nood direct de juiste actie ondernemen. Zodra een calamiteit wordt gemeld, krijgen BHV’ers alle informatie die letterlijk van levensbelang kan zijn op hun smartphone, tablet of computerscherm. Zij weten direct waar zij naartoe moeten voor een brand of ongeluk. Eenmaal ter plekke kunnen zij aanvullende informatie, ook met foto’s en chats, met alle BHV’ers delen.
‘Push to talk’: actie!
Als een calamiteit plaatsvindt in of op een locatie, wil je meteen over de juiste gegevens beschikken. Je wilt weten wat de locatie is, wat er aan de hand is, welke BHV’ers in de buurt zijn en welke acties ondernomen moeten worden.
Met de BHV-app ‘Push to talk’ wordt het krijgen en delen van die informatie wel heel eenvoudig. Met een widget op het computerscherm kan iedere medewerker direct een calamiteit melden. Die melding wordt automatisch doorgezet naar de BHV’ers. Er kan direct actie worden ondernomen.
Optimale sturing aan BHV
De eerst aangekomen BHV’er neemt ter plaatse een foto die, al net zo automatisch, wordt gedeeld met alle BHV’ers. Iedereen heeft een goed beeld van de soort en de omvang van het incident. Zij zien ook waar in het gebouw of op het terrein die foto is genomen zodat die positie gelijk bekend is.
De BHV-manager krijgt tegelijk een overzicht waar alle BHV’ers op dat moment zijn. Zo kan hij zijn ‘manschappen’ uitstekend sturen en taken geven.
Kostbare tijd
De BHV-app maakt aan alle onduidelijkheid een einde. Geen vragen meer over welke BHV’ers aanwezig zijn, waar zij zich bevinden, wat de precieze plek des onheils is: de BHV-app geeft direct antwoord. Er gaat geen kostbare tijd meer verloren met zoeken naar informatie die op dat moment keihard nodig, en wellicht van levensbelang is.
Politie en brandweer
De BHV-manager kan heel gericht en efficiënt doen wat er op dat moment van hem verwacht wordt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om met de app directe lijnen te onderhouden met politie en brandweer.
Overzicht voor BHV-manager
En ‘Push to talk’ doet meer voor de BHV-manager. Hij ziet welke BHV’er wanneer welke opleidingen heeft gevolgd – de BHV’ers worden ieder op tijd gewaarschuwd voor aanvullende en herhaal-trainingen. De app biedt een overzicht van de inzet van BHV over een afgelopen periode, zodat er goede analyses gemaakt kunnen worden.
Waardevolle versterking
Al met al is de BHV-app ‘Push to talk’ een zeer waardevolle versterking voor de BHV-dienst van elk bedrijf, ongeacht de grootte. Calamiteiten vereisen nu eenmaal dat direct de juiste actie wordt ondernomen, zeker gelet op de veiligheid van mensen.
‘Push to talk’ maakt dat mogelijk.
Wilt u meer weten over de BHV-app ‘Push to talk’? Klik op onderstaande button en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Ja, Ik wil meer weten over deze BHV-app. Bel mij om een afspraak te maken.